Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Vårkänslor

Av Gunilla Enlund - 13 april 2011 20:57

Veckorna rusar och bilen rasar :( men skit samma man kan vara utan bil har jag hört, men det försvårar..... vårkänslor spirar och barnledarkursen är avslutad, 9 st fina barnledare har diplomerats bara ut och härja med barnen i naturen ....underbart!


Nu bakas och packas och planeras här för fullt , Lofsdalen väntar men först badtunna på Väla och sedan födelsedagsfest ggr  2. 


Hasseln blommar och jag har sett blåsippor och jag blev så glad, nu känns det som man kan börja leva igen !


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Enlund - 10 november 2012 15:05

Ja precis så är det, grått o trist regnet hänger i luften , kyla emellanåt och jag väntar på snö :) .Mulleterminen är slut och tid får nu ägnas åt mig och mina kära . Novemberlovet tillbringades en del på resande fot, måndag o tisdags på Vackstanäs t...

Av Gunilla Enlund - 23 oktober 2012 22:08

Oj vad tiden går sommaren gicjk över i höst och regnrusk ingen sol , ingen energi, men mycket kärlek.....till livet ,naturen, barnen och mannen :)! Paddlingen lagd på hyllan och stavarna får ta mer plats , blir en promenad när tiden räcker till.   ...

Av Gunilla Enlund - 18 september 2012 18:37

Jaha så var det nu slut på sommaren om den nu varit .....jodå det har varit sommar , i alla fall några dagar.Och vi har haft sommarläger ett mycket lyckat sådant. Många glada deltagare och ledare, mycket aktivitet och lägerbål förståss med sång och s...

Av Gunilla Enlund - 22 maj 2012 20:14

Huset nystädat och en doft av syren sprider sig i rummen! Ute skiner solen och gräsmattan är nyklippt , 20 grader varmt och det är SOMMAR!   Att dyka är kul, 3 dydagar senaste veckan har förgyllt min tillvaro.Utrustnig är viktigt och att den sitt...

Av Gunilla Enlund - 10 maj 2012 20:01

Nu är det gjort, sista träden är fällda och jag vet nu vad jag har att göra ett tag framöver, bara  att slipa yxan o sätta fart. Veckan har rusat fram och det är redan torsdag. Har ägnat veckan åt att umgås med människor som ger positiv energi <3 ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska man ha mobilen på i biosalongen?
 Ja
 Nej
 Ja men ljudlöst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards