Alla inlägg den 10 november 2012

Av Gunilla Enlund - 10 november 2012 15:05

Ja precis så är det, grått o trist regnet hänger i luften , kyla emellanåt och jag väntar på snö :) .Mulleterminen är slut och tid får nu ägnas åt mig och mina kära . Novemberlovet tillbringades en del på resande fot, måndag o tisdags på Vackstanäs tillsammans med arbetskamrater där gruppytveckling stod på schemat, mycket intressant och lärorikt!


Onsdag , torsdag och fredag tillbringades på Djurönäset och kommunals styrelse i Gnesta, planering för kommande verksamhetsår , och intressanta föreläsningar. Här kunde oxå en del tid tillbringas i bassängen och gymmet :) grymt skönt att kunna starta dagen med 1000 meter simmning!


Fredagkväll blev i bil tillsammans med Ulf och Lovisa ner till Göteborg , Patrik har ju blivit med lägenhet. Mycket trevligt blev det lördag söndag med uppackning , shoping och Ikea innan vi vände hemmåt igen!


Veckan gick i rasande fart och i går hämtades ungdommarna hem från Orsa och Götet :) mysfrukost i morse och sedan Nyköping via stendörren för att lämna av barnen som har stendörrenhelg!


Ja sä mycket ute blir det ju inte för tillfället , en och annan promenad i mörkret förståss, men nu tror jag det är dags för slapp med bok  i skön fåtölj !


Tills vi hörs , kram i höstmörkret



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska man ha mobilen på i biosalongen?
 Ja
 Nej
 Ja men ljudlöst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards